Existuje mnoho dôvodov, prečo môže platba kreditnou/debetnou kartou zlyhať, tu je niekoľko najčastejších: 

  • Zadali ste nesprávne číslo kreditnej karty, dátum platnosti alebo kód CVV
  • Vaša karta bola zamietnutá pre nedostatok finančných prostriedkov 
  • Vaša karta dosiahla maximálny povolený limit za určité obdobie 

 

Ak platba kreditnou/debetnou kartou zlyhá, bude Vaša objednávka vytvorená, pozastavená na 7 dní a potom automaticky zrušená, ak platba nebude prijatá. 

 

Skontrolujte, prosím, údaje o svojej karte a potom skúste platbu tou istou kartou zopakovať alebo pridajte novú kartu. 

 

Možnosť opakovať platbu sa zobrazí v priebehu niekoľkých minút na účte "Môj zoohit" v časti "Moje objednávky". Ak chcete túto možnosť zobraziť, kliknite najprv na “Podrobnosti o objednávke”. E-mailom Vám tiež zašleme upomienku s odkazom na opakovanie platby.