Všetky objednávky sa snažíme spracovať a odoslať čo najrýchlejšie. Objednávky, ktoré boli platené iným spôsobom ako bankovým prevodom sú po overení platby takmer okamžite postúpené na spracovanie do nášho skladu. Dokonca aj cez víkend! Preto nie sú možné žiadne úpravy Vašej objednávky, a to ani v prípade, že ešte nebola odoslaná.  

 

Kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis a zistite, či je možné objednávku zrušiť. Urobíme všetko pre to, aby sme Vám pomohli, avšak zrušenie objednávky v tejto fáze nie je možné zaručiť.

 

Ak je v doručovacej adrese chyba, môžete zmeniť doručenie na inú adresu prostredníctvom webovej stránky doručovateľskej služby, akonáhle je zásielka na ceste k Vám.  

  

Ak ste použili metódu platby vopred a ešte ste platbu neautorizovali, zvyčajne môžeme Vašu objednávku upraviť. Obráťte sa na náš zákaznícky servis, aby ste zistili, či je možné údaje Vašej objednávky zmeniť.  

  

Po odoslaní objednávky nemôžeme upraviť ani zmeniť nasledovné:  

  • Spätné uplatnenie kódu kupónu alebo zľavového kupónu
  • Pridať alebo odstrániť položku z obchodu s odmenami  
  • Zmeniť fakturačnú adresu