Všetky objednávky sa snažíme spracovať a odoslať čo najrýchlejšie. Objednávky zadané inými spôsobmi platby ako bankovým prevodom sa posielajú do nášho skladu na spracovanie takmer okamžite po overení platby. Dokonca aj cez víkendy!
Ak však potrebujete zrušiť objednávku, môžete tak urobiť vo Vašom účte "môj zoohit" v závislosti od stavu objednávky.
Prejdite do sekcie "moje objednávky" vo svojom účte "môj zoohit”. Nájdite objednávku, ktorú chcete zrušiť, kliknite na "podrobnosti objednávky" a vyberte "zrušiť objednávku". Vyberte dôvod zrušenia a kliknite na tlačidlo "zrušiť objednávku". Zobrazí sa automatická správa potvrdzujúca zrušenie. Zároveň Vám pošleme e-mail s oznámením o zrušení objednávky.
Upozornenie:
Možnosť zrušiť objednávku vo Vašom účte "môj zoohit” závisí od toho, v akej fáze procesu objednávky sa Vaša objednávka nachádza a aký spôsob platby ste zvolili.
Ak možnosť "zrušiť objednávku" nie je k dispozícii, kontaktujte náš zákaznícky servis a požiadajte o zrušenie objednávky. Žiaľ, zrušenie Vašej objednávky Vám nedokážeme zaručiť.
Ak Vašu objednávku nemôžeme zrušiť a je Vám odoslaná, máte možnosť odmietnuť prijatie zásielky (zásielok). Doručovateľská služba nám potom zásielku(y) vráti.
Ak už bola Vaša objednávka doručená, nežiaduci tovar môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Ďalšie podrobnosti nájdete v našich Zásadách vrátenia tovaru.