Niekedy sa dodávky oneskoria z dôvodov, ktoré nemôžeme ovplyvniť. Ak sa domnievate, že Vaša zásielka už mala byť doručená, skontrolujte stav doručenia pomocou odkazu v e-maile o odoslaní zásielky alebo prejdite na stránku doručovateľa a zadajte svoje ID na sledovanie zásielky.
Ak sa v stave sledovania zásielky zobrazí “Neúplná adresa/nesprávna adresa”, mali by ste sa obrátiť priamo na doručovateľskú spoločnosť a problém vyriešiť.
Ak sa sledovanie zastavilo a niekoľko dní nebolo aktualizované alebo ak potrebujete ďalšiu pomoc, kontaktujte, prosím, zákaznícky servis.
Pripravte si, prosím, nasledujúce údaje, aby sme Vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť:
- Číslo Vašej objednávky a ID na sledovanie zásielky / zákaznícke číslo
- Dôvod Vašej reklamácie
- Či požadujete vrátenie peňazí alebo výmenu tovaru, ak sa zistí, že sa Vaša zásielka stratila
Skontaktujeme sa s doručovateľom, aby sme začali zisťovať, kde sa zásielka nachádza. Vieme, že sa neviete dočkať, kedy zásielku dostanete, a preto Vás budeme čo najrýchlejšie informovať.