Chceme, aby ste Vy a Váš domáci miláčik boli so všetkými našimi produktami spokojní. Všetky neotvorené produkty, s ktorými nie ste spokojní, môžete vrátiť do 14 dní od ich doručenia. 

 

Niektorí výrobcovia ponúkajú záruku spokojnosti.

 

Kontaktujte náš zákaznícky servis, aby ste sa dozvedeli viac.  

 

Aby sme Vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť, pripravte si, prosím, nasledujúce údaje: 

  • Číslo Vašej objednávky / zákaznícke číslo 
  • Dôvod Vašej reklamácie 
  • Číslo produktu   
  • Dátum spotreby a číslo šarže na obale  

 

Otvorené krmivá nemožno vrátiť, a preto dôrazne odporúčame vyskúšať malú veľkosť pred zakúpením veľkého množstva akéhokoľvek krmiva, najmä v prípade značiek, ktoré neposkytujú záruku spokojnosti.

 

Viac informácií nájdete v časti vrátenie a výmena tovaru