Hlásenia o chybe sa môžu objaviť z rôznych dôvodov. 

 

Ak sa Vám na našej webovej stránke zobrazí hlásenie o chybe, môžete vyskúšať nasledujúce kroky:

  • Znovu načítajte stránku alebo reštartujte prehliadač 
  • Odhláste sa a znovu sa prihláste do svojho účtu "Môj zoohit"
  • Vymažte vyrovnávaciu pamäť a súbory cookie v prehliadači
  • Ak je to možné, použite iný prehliadač alebo iné zariadenie

 

Ak tieto kroky chybu nevyriešia, veľmi by nám pomohlo, keby ste nám poslali snímku obrazovky s hlásením o chybe a všetky podrobnosti o tom, kedy sa chyba vyskytla, na ktorej stránke ste sa nachádzali a čo ste sa snažili urobiť, keď sa hlásenie o chybe zobrazilo.    

 

Potrebujeme tiež vedieť nasledovné: 

  • Váš operačný systém (Windows, iOS atď.) a číslo verzie 
  • Ktorý prehliadač používate a číslo verzie 

 

Pre ďalšiu pomoc kontaktujte náš zákaznícky servis