Hlásenia o chybe sa môžu objaviť z rôznych dôvodov.
Ak sa Vám na našej webovej stránke zobrazí hlásenie o chybe, môžete vyskúšať nasledujúce kroky:
- Znovu načítajte stránku alebo reštartujte prehliadač
- Odhláste sa a znovu sa prihláste do svojho účtu "Môj zoohit"
- Vymažte vyrovnávaciu pamäť a súbory cookie v prehliadači
- Ak je to možné, použite iný prehliadač alebo iné zariadenie
Ak tieto kroky chybu nevyriešia, veľmi by nám pomohlo, keby ste nám poslali snímku obrazovky s hlásením o chybe a všetky podrobnosti o tom, kedy sa chyba vyskytla, na ktorej stránke ste sa nachádzali a čo ste sa snažili urobiť, keď sa hlásenie o chybe zobrazilo.
Potrebujeme tiež vedieť nasledovné:
- Váš operačný systém (Windows, iOS atď.) a číslo verzie
- Ktorý prehliadač používate a číslo verzie
Pre ďalšiu pomoc kontaktujte náš zákaznícky servis.