Logo Prehľad
  • Objednávky
  • Doručenie
  • Produkt
  • Vrátenie tovaru a reklamácie
  • Zákaznícky účet
  • Nakupovanie s nami
  • Kontaktujte nás
Domov Objednávky

Stav objednávky

Ako sa dozviem, že moja objednávka bola odoslaná?

Hneď ako Vaša zásielka opustí náš sklad, pošleme Vám e-mail s potvrdením o odoslaní zásielky. Z logistických dôvodov môže byť Vaša objednávka odoslaná vo vi...

Dostanem potvrdenie objednávky?

Po odoslaní objednávky dostanete do 1-2 hodín e-mail s potvrdením objednávky.     Ak ste nedostali potvrdenie objednávky alebo si nie ste istí, či bola Va...

Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Stav doručenia Vašej objednávky môžete kedykoľvek skontrolovať kliknutím na odkaz v e-maile s oznámením o odoslaní alebo na stránke doručovateľskej služby a...