Môj zoohit

Aké sú výhody zákazníckeho účtu "Môj zoohit"?

Existuje veľa výhod, tu sú niektoré z nich:   Sledovanie aktuálnej objednávky  Aktualizácia osobných údajov, ako je adresa doručenia, heslo atď.  Opakov...

Ako si môžem vytvoriť zákaznícky účet "Môj zoohit"?

Počas procesu objednávky budete požiadaní, aby ste sa zaregistrovali. Vytvorenie zákazníckeho účtu "Môj zoohit" je rýchle a jednoduché a registrác...

Ako môžem zmeniť alebo obnoviť svoje heslo?

Ak chcete zmeniť svoje heslo, prihláste sa do svojho účtu "môj zoohit", otvorte 'Menu "môj zoohit"' a vyberte "Moje údaje&q...

Ako môžem zmeniť svoju e-mailovú adresu?

Ak chcete zmeniť svoju e-mailovú adresu, prihláste sa do svojho zákazníckeho účtu "Môj zoohit" a prejdite do časti Správa účtu - Osobné údaje, kde...

Kde nájdem svoje osobné údaje a ako ich môžem zmeniť?

Ak chcete zmeniť svoje osobné údaje, prihláste sa do svojho zákazníckeho účtu "Môj zoohit" a prejdite do časti Správa účtu. Nájdete tu všetky svoj...

Kde nájdem svoje faktúry?

Prehľad svojich predchádzajúcich objednávok a faktúr vo formáte PDF nájdete vo svojom zákazníckom účte "Môj zoohit", v časti Moje objednávky.    ...

Sťahujem sa do inej krajiny. Môžem i naďalej nakupovať na zoohit?

Online obchody zoohit/zooplus nájdete po celej Európe, takmer vo všetkých európskych jazykoch. Ak sa teda presťahujete do inej krajiny, môžete si aj naďalej...

Ako môžem vymazať svoje zákaznícke konto?

Ak ste registrovaným zákazníkom, odošlite nasledujúci formulár OneTrust a požiadajte o vymazanie účtu.    Ak ste neregistrovaný zákazník alebo veterinár, n...