Ak ste dostali poškodenú zásielku alebo produkt, kontaktujte náš zákaznícky servis. Aby sme Vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť, pripravte si, prosím, n...
Niekedy sa dodávky oneskoria z dôvodov, ktoré nemôžeme ovplyvniť. Ak sa domnievate, že Vaša zásielka už mala byť doručená, skontrolujte stav doručenia pomoc...
Ak svoju zásielku nemôžete lokalizovať a neboli ste informovaní o tom, že Vaša zásielka bola ponechaná na určenom bezpečnom mieste alebo u suseda, kontaktuj...
Ak ste nedostali všetok objednaný tovar, najskôr skontrolujte, či zásielka nie je rozdelená do viacerých balíkov. Túto informáciu nájdete v oznámení o odosl...
Ak ste dostali nesprávny tovar alebo nesprávne množstvo objednaného tovaru, kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis. Pripravte si, prosím, nasledujú...
Ak ste dostali zásielku určenú pre iného zákazníka, kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis.