Logo Prehľad
  • Objednávky
  • Doručenie
  • Produkt
  • Vrátenie tovaru a reklamácie
  • Zákaznícky účet
  • Nakupovanie s nami
  • Kontaktujte nás
Domov Doručenie

Problémy s doručením

Moja zásielka/produkt je poškodený

Ak ste dostali poškodenú zásielku alebo produkt, kontaktujte náš zákaznícky servis.     Aby sme Vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť, pripravte si, prosím, n...

Stratila sa moja zásielka?

Niekedy sa dodávky oneskoria z dôvodov, ktoré nemôžeme ovplyvniť. Ak sa domnievate, že Vaša zásielka už mala byť doručená, skontrolujte stav doručenia pomoc...

Neobdržal/a som svoju zásielku, hoci stav sledovania je "doručený"

Ak svoju zásielku nemôžete lokalizovať a neboli ste informovaní o tom, že Vaša zásielka bola ponechaná na určenom bezpečnom mieste alebo u suseda, kontaktuj...

Časť mojej objednávky chýba

Ak ste nedostali všetok objednaný tovar, najskôr skontrolujte, či zásielka nie je rozdelená do viacerých balíkov. Túto informáciu nájdete v oznámení o odosl...

Dostal som nesprávny tovar

Ak ste dostali nesprávny tovar alebo nesprávne množstvo objednaného tovaru, kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis.    Pripravte si, prosím, nasledujú...

Dostal som objednávku iného zákazníka

Ak ste dostali zásielku určenú pre iného zákazníka, kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis.