Logo
  • Objednávky
  • Doručenie
  • Produkt
  • Vrátenie tovaru a reklamácie
  • Zákaznícky účet
  • Nakupovanie s nami
  • Kontaktujte nás
  1. Domov
  2. Objednávky

Objednávky

Informácie k objednávaniu

    Ako si môžem vytvoriť zákaznícky účet? Môžem si objednať ako hosť? Existuje minimálna a maximálna hodnota objednávky? Je súčasťou dodávky vytlačená faktúra? Je Vaša webová stránka bezpečná?

Platba

    Aké spôsoby platby ponúkate? Ako si môžem vybrať alebo zmeniť spôsob platby? Moja platba kreditnou/debetnou kartou zlyhala – čo mám robiť? Moja platba cez PayPal zlyhala – čo mám robiť? Prišla mi upomienka, hoci som za svoju objednávku zaplatil(a)

Stav objednávky

    Ako sa dozviem, že moja objednávka bola odoslaná? Dostanem potvrdenie objednávky? Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Zmeny a zrušenie

    Môžem zmeniť svoju objednávku alebo doručovaciu adresu? Môžem svoju objednávku zrušiť? Môžem skombinovať niekoľko objednávok?