Dúfame, že ste spokojní s akýmkoľvek nákupom alebo službou, ktorú ste od nás dostali. Ak však nie ste s niečím spokojní, obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis, aby sme sa pokúsili situáciu napraviť.
Na odoslanie sťažnosti použite náš kontaktný formulár a skontrolujte si e-mailovú schránku, či Vám neprišlo nejaké oznámenie. Ak chcete doplniť ďalšie informácie o svojej sťažnosti, môžete odpovedať na oznamovací e-mail.
V prípade, že budeme potrebovať viac informácií, môže Vás kontaktovať člen nášho zákazníckeho servisu. Budeme Vás kontaktovať, aby sme Vás informovali o výsledku Vašej sťažnosti a ďalších krokoch.
Tu je niekoľko často kladených otázok, ktoré pre Vás môžu byť užitočné:
Problémy s doručením
Moja zásielka/produkt je poškodený
Neobdržal/a som svoju zásielku, hoci stav sledovania je "doručený"
Dostal som objednávku iného zákazníka
Problémy s produktom