Dúfame, že ste spokojní s akýmkoľvek nákupom alebo službou, ktorú ste od nás dostali. Ak však nie ste s niečím spokojní, obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis, aby sme sa pokúsili situáciu napraviť. 

 

Na odoslanie sťažnosti použite náš kontaktný formulár a skontrolujte si e-mailovú schránku, či Vám neprišlo nejaké oznámenie. Ak chcete doplniť ďalšie informácie o svojej sťažnosti, môžete odpovedať na oznamovací e-mail. 

 

V prípade, že budeme potrebovať viac informácií, môže Vás kontaktovať člen nášho zákazníckeho servisu. Budeme Vás kontaktovať, aby sme Vás informovali o výsledku Vašej sťažnosti a ďalších krokoch. 

 

Tu je niekoľko často kladených otázok, ktoré pre Vás môžu byť užitočné:

 

Problémy s doručením

Moja zásielka/produkt je poškodený  

Stratila sa moja zásielka?

Neobdržal/a som svoju zásielku, hoci stav sledovania je "doručený"   

Časť mojej objednávky chýba

Dostal som nesprávny tovar

Dostal som objednávku iného zákazníka

 

Problémy s produktom

Produkt nie je v súlade s očakávaním

Môjmu zvieraťu krmivo nechutí

Výrobok prestal fungovať

Dodávateľ sťahuje z predaja krmivo, ktoré používam